ONS SPONSOREN

Draagt U ons orkest een warm hart toe, dan zijn wij natuurlijk erg blij als u donateur of sponsor wilt worden. Zo kunnen we vernieuwende muziek blijven spelen, maar ook nieuwe leden een instrument in bruikleen geven wanneer zij bij ons orkest willen spelen.

Wat is er mogelijk?

• Wordt donateur – Wilt u NUEVO jaarlijks een financieel steuntje in de rug geven? Dit kan al vanaf 5 euro per jaar. Na uw aanmelding zult u jaarlijks een mail van ons ontvangen waarmee u uw donatie kunt overmaken. Het bedrag van de donatie bepaalt u zelf.
  • Geef een donatie – Zit u liever niet vast aan een jaarlijkse kostenpost? Dan is het ook mogelijk om eenmalig een bedrag te doneren.
  • Doneer een muziekstuk – Doneert u liever iets dat direct een fysiek resultaat oplevert? Dan is het doneren van een muziekstuk de perfecte optie. In overleg met u bepalen we welk stuk dit wordt, zodat we beide iets hebben aan de donatie. De kosten van een muziekstuk lopen ver uit een. Daarom is de keuze van stukken die wij met uw donatie kunnen aanschaffen afhankelijk van het bedrag dat u voor ogen heeft.
  • Overige donaties – Doneert u liever spullen of diensten die wij goed zouden kunnen gebruiken voor bijvoorbeeld een concert of een evenement als het weekendje weg? Neen dan contact met ons op en dan bespreken we graag de mogelijkheden.

Waar kan ik aangeven dat ik donateur / sponsor wil worden

Indien u ons wilt steunen stellen wij dat zeer op prijs. Om u bij ons aan te melden als sponsor / donateur kan u een mail sturen naar onze secretaris. Ook is het mogelijk u uw aan te melden via het aanmeldingsformulier. Wij zullen vervolgens contact met u opnemen om alles af te ronden.

Wat krijgt u er voor terug?

• Alle donateurs die jaarlijks 25 euro of meer doneren ontvangen een gratis kaartje voor ons kerstconcert
  • Als donateur heeft u de keuze om als eerste op de hoogte te worden gebracht van de kaartverkoop voor concerten
  • Indien u als bedrijf ons sponsort geven wij de mogelijkheid dat uw logo op onze website wordt geplaatst op deze pagina en onderaan de homepage. Uw logo blijft dan gedurende één jaar staan na uw donatie/sponsoring.
  • Wilt u meer naamsbekendheid generen met uw donatie? In overleg is het een en ander mogelijk met betrekking tot reclame op onze sociale media. Denk aan naamsvermelding etcetera.