Maestro concert

Op vrijdag 20 mei a.s. geeft Jeugdharmonie NUEVO een concert te Zaandijk, in de kerk De Ontmoeting. Het gaat hier niet om een standaard concert, maar een Maestro concert! Het format lijkt, zoals de naam doet denken, op dat van het tv-programma. Zes kandidaten gaan hun uiterste best doen om ons orkest te begeleiden. Een drie koppen tellende jury zal ze beoordelen, tips en tops geven, en aan het eind van de avond de winnaar bekend maken. Tussen de stukken van de kandidaten door, worden er een aantal andere mooie, gevarieerde stukken gespeeld. De inloop is om 19:30 en het concert begint om 20:00. Kaartjes kosten €12,50 en voor kinderen onder de 12 slechts €5. Zorg dat u erbij bent om deze leuke ervaring mee te maken!

Kaarten kunt u bestellen via de Bestellink

Kom op de fiets aangezien er weinig parkeerplekken zijn!