Op zondagmiddag 23 april geeft Jeugdharmonie NUEVO een kinderconcert! We spelen een breed scala aan vrolijke en swingende muziek zoals Mambo no. 5 en Tequila, maar ook stukken uit bekende Disneyfilms. Kinderen zullen uitgenodigd worden om mee te dansen, mee te spelen, of zelfs een stukje te dirigeren! Ook voor het volwassen publiek zal het concert een leuke middag zijn.

Het concert vindt in de middag plaats: de deuren gaan open om 14:30 uur, het concert begint om 15:00 uur en is afgelopen rond 16:30 uur. Het zal plaatsvinden in De Stoomhal te Wormer (​​Pakhuisplein 44, 1531 MZ, Wormer). De toegangsprijs is inclusief pauzedrankje en bedraagt €7,50 voor kinderen tot en met 12 jaar en €12,50 voor volwassenen.

Kaartjes kunnen besteld worden via de sociale mediakanalen van Jeugdharmonie NUEVO (Facebook: Nuevo, Instagram: Jeugdharmonie_Nuevo), of via de Bestellink.

 Ons adres:
    Lagendijk 34, 1541 KA Koog aan de Zaan