Steunt u ons ook?

Sponsorkliks een initiatief waarbij verenigingen gratis financieel gesteund kunnen worden door leden en mensen die de vereniging een warm hart toedragen .  Sponsorkliks is namelijk een platform waarbij vele online winkels zijn aangesloten.  Indien u uw aankopen met tussenkomst van sponsorkliks doet, ontvangt de vereniging die u steunt een percentage van uw aankoopbedrag.

Hoe werkt dat?

1. Bij het doen van uw online aankoop geeft u aan dat u via sponsorkliks NUEVO wil steunen. Dit kan door het downloaden van een Google-extensie of door eerst naar de website van sponsorkliks te gaan. (beide hieronder verder uitgelegd)
  2. U doet uw online aankopen en rekent deze af op de normale wijze
  3. Wij ontvangen een commissie van uw bestelbedrag. Het kost u dus helemaal niets!

De extensie

Door gebruik te maken van de extensie, kan u Sponsorkliks bijna niet vergeten. Indien u hier namelijk gebruik van maakt, verschijnt er namelijk altijd een pop-up indien het mogelijk is om gebruik te maken van Sponsorkliks.

Via de Sponsorkliks website

Door niet gebruik te maken van de extensie, maar uw aankopen te doen via de website van Sponsorkliks, loopt u het risico dat u het wel eens vergeet om te gebruiken. Als u echter meerdere verenigingen wilt steunen, is dit wel de beste optie. U kan dan eenvoudig elke keer een andere vereniging steunen

Hoe installeer ik de extensie?

1. Ga naar uw Chrome-store en zoek naar de Sponsorkliks extensie of klik hier
  2. Klik op het Sponsorkliks-icoontje rechts naast uw zoekbalk
  3. Vul “Harmonie NUEVO” in als vereniging die u wilt steunen
  4. Vervolgens steunt u ons met een percentage van uw aankoopbedrag tot dat u de extensie weer uitschakelt

Hoe werkt dit?

1. Ga naar www.sponsorkliks.com
  2. Kies voor “Harmonie NUEVO” onder het kopje “Wie wilt u sponsoren?”
  3. Kies de website waar u uw aankopen wilt doen
  4. Rond uw aankoop af door te betalen en wij ontvangen de commissie