Lijkt het je leuk om te musiceren bij NUEVO? NUEVO repeteert elke vrijdag avond van 19.30 tot 21.30 uur aan de Lagendijk 34 te Koog aan de Zaan. Kom gerust eens langs op een repetitie of één van onze concerten.

Proefspelen

Bespeel je al een instrument? Neem je instrument mee en kom er gezellig tussen zitten, doe gerust een keertje mee. Er komen geregeld nieuwe leden bij, dus je bent nooit de enige die de muziek nog niet zo goed kent. En anders is er altijd een orkestlid met meer ervaring bereid om je te helpen. Kom je liever eerst een keer kijken voordat je mee wil spelen, dan ben je natuurlijk ook van harte welkom!

Lid worden

Vind jij het net zo leuk als ons om bij NUEVO te spelen? Wordt dan lid van deze fantastische vereniging. Dit kan door een mail te sturen naar onze secretaris.

Na aanvang van jouw mailtje nemen we contact met je op en ontvang je een inschrijfformulier

€ 17,70 voor werkende leden

€ 13,25 voor niet werkende leden en jeugdleden

€ 8,90 voor een derde lid uit één gezin (gezinskorting)