Vrijdag 16 december 2016 geven we een winterconcert in de Kogerkerk aan de Kerkstraat 14 te Koog aan de Zaan
Aanvang: 20:15 uur
Kosten: € 10,00 incl. consumptie

Vrijdag 9 december 2016 geven we een concert in Zorgcentrum Mennistenerf, H. Gerhardstraat 77 te Zaandam.
Aanwezig om 18:30 uur
Aanvang concert: 19:00 uur

Vrijdag 7 oktober: KARAOKE avond
Op 7 oktober zal dan EINDELIJK de langverwachte karaokeavond plaatsvinden!
Er is geen repetitie dus de instrumenten mogen thuis blijven, graag de ingezongen keeltjes wel meenemen.
Voor smeermiddel wordt gezorgd!
Ook hebben we een intekenlijst voor de hapjes. Zo kan iedereen wat lekkers meenemen!
Vrijdag zal de lijst weer naast de koffie en thee liggen, dus voel je vrij om wat lekkers op te schrijven!
Zit je nu al boordevol ideeën over de muziekkeuze? Geef het alvast door want dan weten we zeker dat de muziek aanwezig zal zijn! Onze lang gekoesterde wens zal eindelijk in vervulling gaan, dus we hopen jullie allemaal te zien!! Tot vrijdag!
Nuevo EVENTS,
Bente, Karlijn, Koen, Marije en Rosanne

Vrijdag 17 juni: NUEVO’s Friends&Family night
Nodig vrienden en familie uit om een avond mee te spelen

Vrijdag 3 juni 19.00 t/m zondag 11.00
NUEVO uitje 2016
We willen dit jaar met elkaar op uitje! Het lijkt ons weer leuk om gezellig met elkaar te kamperen. Om hier een knallend weekend van te maken hebben we jullie allemaal nodig. Onze keuze is gevallen op het weekend van 3, 4 en 5 juni! We zorgen vrijdag voor een lijst waarop je je kan inschrijven, via de mail kan natuurlijk ook. Stuur dan even een berichtje naar events@harmonienuevo.nl !

We kunnen jullie alvast verklappen dat alle Nuevo-uitje-klassiekers weer van de partij zijn. Denk aan pannenkoeken, toffe spellen, spooktocht en griezelverhaal (én GEEN regen). Wij hebben er al weer zin in!!

Zaterdag 28 mei 2016
“Muziek op de Gracht” van 14:45 – 15:30 uur. Locatie: Muziekkoepel, Gedempte Gracht te Zaandam

Vrijdag 1 april 2016
De filmavond ligt nog maar net achter ons en een fantastisch concert zit er al snel weer aan te komen. Om na het concert weer fris en fruitig met z’n allen aan de slag te gaan organiseren wij op vrijdag 1 april de eerste en enige echte Nuevo Maestro-avond.
Natuurlijk kunnen wij veeeel beter dirigeren dan welke BN’er dan ook, tenminste… daar gaat de deskundige jury wel een oordeel over vellen. Onder andere onze muzikale trots Betty, scherp luisterende Tim en streng maar rechtvaardige Carola zullen de jury aanvoeren. De avond wordt vakkundig gepresenteerd door onze Frits Sissing look-a-like Huib en iedereen krijgt een kans om te shinen als dirigent.
Lijkt het je wel wat om mee te strijden om de felbegeerde gouden dirigeerstok? We rekenen op veel heldhaftige muzikaal leiders, dus geef je snel op en laat ook even weten wat je favoriete muziekstuk is! Dat kan door te reageren op deze mail (events@harmonienuevo.nl). Jong en oud is meer dan welkom het stokje eens over te nemen.
Nog even wat praktische info:
– geef op welk stuk je zou willen dirigeren via de mail of tijdens de repetitie bij een van ons;
– vrijdag 1 april, we beginnen en eindigen op de normale tijd: 19.30u tot 21.30u.

Zondag 20 maart 2016 in de middag: Beurs van Berlage te Amsterdam.
Promotiefilm voor het concert in de beurs van Berlage van 20 maart 2016 door Harmonie Nuevo
Aangepaste repetitietijden van 12 februari t/m 18 maart
Door de radio opname van 5 februari jl. hebben wat repetitietijd verloren en dat willen we de komende weken inhalen.
Het plan is om tot aan het concert van 20 maart a.s. de repetities te starten om 19:00 uur.
Het bestuur.

Vrijdag 5 februari 2016
Op vrijdagavond 5 februari komt Zaanradio geluidsopnames maken bij NUEVO.
Uiteindelijk zullen er ook interviews gehouden worden met een aantal leden en zal er 25 februari een één uur durende uitzending  plaatsvinden over harmonie NUEVO!
Dit is dus een schitterende reclame voor ons.
Op deze avond zal NUEVO een aantal stukken spelen die we al langere tijd spelen, dit maakt dat er een groot deel van de repetitie tijd voor de Beurs van Berlage zal wegvallen.
De uitzending is terug te luisteren via de link: Nuevo in Zaanradio
Tip: je kan de eerste 3m40s overslaan i.v.m. nieuws en reclame.

Vrijdag 8 januari 2016
De kerstdagen zijn nog maar net voorbij, maar hierbij blikken we alvast vooruit op het volgende feestje. Op vrijdag 8 januari combineren we de repetitie met een gezellig filmavondje. Naast de gebruikelijke hapjes en drankjes zullen we een film draaien voor jong en oud! Neem dus je lekkerste tuinstoel, dikste kussen of favoriete pyjama mee zodat je heerlijk relaxed kunt genieten.
De repetitie zal duren tot 20.30u en de film is rond 22.15u afgelopen.